Klachtenregeling

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over de door u in gebruik zijnde dienst.

Doe dit – mede om eventuele schade of fouten te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product (of dienst) niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Contact opnemen met ons

Neemt u schriftelijk contact met ons op door een mail te sturen naar info@freshportal.nl of maak gebruik van ons contact formulier.

Ons bezoekadres
FreshPortal Software BV
Bedrijvenweg 6a
1424 PX De Kwakel

Kamer van Koophandel
KvK-inschrijving onder nummer 53034686

Support

Hulp op afstand

Stuur ons een bericht

+31 (0)88 - 70 70 400
+31 (0)88 - 70 70 499

Bel mij terug

Freshportal Software B.V.

Freshportal is ontstaan uit de vraag naar een eenvoudig, meertalig en betaalbaar software pakket voor de bloemen- en plantensector.
Middels een innovatieve manier van denken is dit online pakket ontwikkeld.

Nederland

info@freshportal.nl

+31 (0)88 - 70 70 400

+31 (0)88 - 70 70 499

ICTWaarborg - Gecertificeerd deelnemer